De "eenzame" reiziger ...

Ecuador en de Andes

Ecuador is een aangenaam land, maar gezien de aard van mijn activiteiten lijkt het mij maar saai om een verhaal te schijven. Een pintje drinken, in de bergen wandelen, een fietstochtje en een zwembadje ... dat is ongeveer de samenvatting van het het verhaal. Er is wel een fotoreeks met een dertigtal foto 's over mijn avonturen in Ecuador ... misschien dat ik later meer inspiratie krijg en dit verhaal alsnog schrijf.

Ondertussen is ook mijn terugreis gepland: 12 juni neem ik een vliegtuig in Bogota, om tegen 13 juni terug te zijn in België. Op 13 juni zal ik waarschijnlijk een pakske Belgische frietjes eten, een Orval drinken en een Trippel Westmalle achterover kappen, wie mij wenst te vergezellen laat maar iets weten ... gezien ik op het vliegtuig ga slapen, kan de avond laat worden...

Reacties

Reacties

omamia

Heb je ook rekening gehouden met een mogelijke jetlag?

Koen

Jetlegs daar doe ik gewoon niet aan mee ... na zoveel uur slapen in het vliegtuig zal ik misschien wat later moe zijn dan anders, maar dat lijkt me geen probleem ...

renilde

Ik heb regelmatig naar je fotoreportages gekeken en je reisverhalen gelezen. Fijn dat we zo een beetje kunnen meereizen. Ik wens je alvast een behouden thuiskomst.

Veerle

Fijn dat je terugkomt voor mijn verjaardag!? Ziekte en werkloosheid lijken voorbij hier, dus we hernemen stilaan ons gewone leven en iedereen is weer welkom. Dus kom maar eens langs om iets te drinken en je reisverhalen met ons te delen.

Koen

Natuurlijk zal ik langskomen ... Wanneer en waar wordt je verjaardag gevierd? (Want dat is natuurlijk de reden waarom ik terugkom ...)

Veerle

Ik verjaar al vele jaren op dezelfde dag: 13 juni. Voorlopig heb ik nog geen concrete plannen voor de viering van dit geweldige event. Ik laat nog wel iets horen zodra dit het geval is. Nog een leuke laatste maand gewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!