De "eenzame" reiziger ...

Brazilië 1

Om eerlijk te zijn: Brazilië is net zoals ik het gedacht had: stranden, grote steden, siliconen bedekt met kleine stofjes, koskosnoten met sprietjes, ...

Alles wat ik hier zou kunnen neerschrijven valt ook in de eerste de beste reisgids te lezen. Ik amuseer me goed in Brazilië, maar om een verhaal te schrijven is hier geen stof te vinden (het kleine beetje stof dat ze hier hebben gebruiken ze om de siliconen omhoog te houden).

Hopelijk brengen de Amazonen betere verhalen ... (als ik mijn plan niet verander ga ik daar nu naartoe ... binnen de week ofzo). Geniet dus gewoon van de foto's zou ik zo denken...

In de buurt van Florianopolis:

Christus:

Copacabana beach by night

Ook Christus ....

Rio centrum:

Ipanema Praia ... zwart van het volk

Ipanema Praia met een hoge golf en mijzelf erin, de rode pijl is voor diegenen die mij zonder niet meer herkennen...

Geen commentaar ... maar hierbij groet ik alle werkende mensen en wens ik hun allemaal een ontspannende werkweek ... of eventueel voor de studenten onder jullie een ontspannende studieweek ...

Katedraal van Rio: God schiep de wereld in 6 dagen, en op de zevende dag creëerde hij 'Rio de Janeiro'. Volgens mij had hij die zondag een beetje te veel gedronken ...

Een beroemde trap in Rio de Janeiro ... met schilderijen en spreuken uit alle hoeken van de wereld.

In het midden van de foto: een wijsheid voor de mensen die zich slecht voelden bij de foto met mij, de kokosnoot en de parasol ... :

... (lees een reisgids)

... (lees een reisgids)

Reacties

Reacties

Leen

pas maar op dat je niet zelf een stanbeeld word

Koen

Het is beter om een stanbeeld te worden dan een kokosnoot :-) Wat zou jij het liefste worden, een stanbeeld of een kokosnoot. (Kokosnoten kunnen hier trouwens heel gevaarlijk zijn, als je per ongeluk onder een palmboom gaat zitten en er valt een kokosnoot op je hoofd ... echt waar ...)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!