De "eenzame" reiziger ...

Choro trek

Feest in Coroico

Reacties

Reacties

omamia

We kijken erg uit naar het verhaal dat bij de foto's hoort.
Deed je deze trekking gans de tijd samen met anderen?
We zagen op de foto's alleszins een meisje.
Hoe is het weer daar? Is het er warm? En waar sliep je?

Koen

Inderdaad, dat meisje was mijn enige reisgezelschap op dat moment.
Het weer is hier over het algemeen al goed geweest... op de altiplano wordt het s'nachts wel koud ... dat is normaal als je ongeveer op 4000m hoogte zit ... nu zit ik op een veel warmere plaats.

omamia

Waar zit je dan momenteel wel?

Koen

In Santa Cruz ... maar niet voor lang meer ... waarschijnlijk ben ik morgen om dit uur in de buurt van Salta ... een plaats in Argentinie waar ik nog niet geweest ben ... zoals verwacht komt mijn echte reisroute totaal niet overeen met het plan dat ik eerst gemaakt had ...

omamia

Dat hadden we wel wat verwacht.
Kreeg je nog een mailtje van Wim Villé? Die vertrekt over 3 weken naar Argentinië en wou je nog een mailtje sturen om te zien of jullie mekaar soms niet konden ontmoeten.

Koen

Wim heeft een een reactie geplaatst bij een foto... ik heb hem teruggeschreven dat ik met vrij grote zekerheid niet in de buurt zou zijn, maar ...
Nog steeds ben ik echter niet van plan om mij zo Zuidelijk te begeven... maar ik hou het zeker in mijn achterhoofd ...

Wim

Koen, je moet niet speciaal moeite doen om naar Buenos Aires te gaan als ik er ben, want op 25 oktober ben ik er maar voor één dag en daarna reizen we per vliegtuig naar Ushuaia om in Patagonië rond te trekken. Zodus lang zijn we niet in Buenos Aires. Op onze terugreis vanuit Patagonië (vanuit El Calafate) zijn we nog 2 dagen in BA. (rond 13-14 nov). Wij (uw peter, tante Mariette en ik) volgen je op uw blog. Alleszins plezant om zien want we zijn allen al in Zuid-Amerika geweest en herkennen dus veel ! Veel reisplezier, ik begin ook al af te tellen...
Wim

Koen

Beste Wim, de kans is ondertussen erg groot dat ik 25 oktober in Buenos Aires zal zijn ... op bezoek bij een paar vrienden. Ik zou echter graag je persoonlijk mailadres hebben. Mijn persoonlijk adres is achternaam punt voornaam apestaartje gmail punt com (op deze manier gescheven om spamrobots die mailadressen op het internet zoeken te slim af te zijn ...)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!