De "eenzame" reiziger ...

Isla Del Sol

Isla Del Sol

Reacties

Reacties

Wim Villé

Toffe foto's en ook een goed geschreven reisverhaal. Tot nu toe heb je ongeveer hetzelfde trafject afgelegd als ik een paar jaar geleden. Colca cañon is fysiek wel zwaar ! Dan is Islda de sol een goede plaats om uit te rusten. Ik veronderstel dat je nu naar Cusco gaat. Een plezante plaats om enkele dagen te vertoeven. Een aanrader daar is een 4-daagse rafting op de Apurimac! Ook een fietsafdaling langs zoutvelden zou de moeite waard zijn (dit hadden we gepland, maar is bij ons door een staking niet doorgegaan). En natuurlijk de Machu Pichu trekking, de moeite (maar je doet hem niet alleen, redelijk veel toeristen). Wij hebben de aktiviteiten gedaan met Peru Planet, een reis bureau van een belg die met een peruviaanse getrouwd is (bureautje ligt in een zijstraat van de meest gekende plaza). Allez, Koen, nog veel reisplezier! Uw neef, Wim

Koen

Wel, ik ben op de meeste plaatsen 3,5 jaar geleden al geweest. Cusco zit dus niet meer in de planning ... eigenlijk heb ik niet echt een plan. Nu zit ik in La Paz ... en dat was al helemaal niet gepland. Maar misschien dat ik u op deze manier binnen enkele weken toch in Buenos Aires tegenkom ...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!