De "eenzame" reiziger ...

Cañon de Colca

Reacties

Reacties

Robert

Dat zal wel rein water zijn, maar waarschijnlijk een beetje koud?
Hoe is het met de ademhaling op zulke hoogte? En de temperatuur?
Heel interessant en boeiend geschreven, je reisverhalen! Meedoen is niet meer van onze leeftijd, maar meeleven is meebeleven en een waar genoegen!
De foto's zijn heel gelukt.
Doe zo voort!

Koen

Het meer had erg hoge kliffen eromheen, onmogelijk om erin te gaan zwemmen denk ik. Maar het water van de rivier was inderdaad erg koud. De rivier heb ik moeten doorwaden gezien de brug ingestort was. Het was geen makkelijke oversteek gezien ook de rivier erg steile randen had. Als ik tijd heb zal ik enkele foto s toevoegen die dit antwoord verduidelijken.
Aan de hoogte ben ik intussen gewend... op 5100 ging mijn ademhaling en hartslag wel wat de hoogte in. Ik rook intussen wel zo goed als niet meer ... dat compenseert.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!